Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Elektromos gördeszka

Rengeteg fiatal imád gördeszkázni, de a legtöbb deszkás inkább sportként tekint hobbijára, és nem a közlekedési eszközt látja benne. Itt van viszont ez az ausztrál elektromos gördeszka, mely csupán abban különbözik hagyományos társától, hogy egy távirányító segítségével lehet hajtani (és lehet vele fűben vagy homokban haladni, ami szintén nem hátrány). Többféle modellt lehet kapni, de átlagosan 30 km/h-ás sebességet lehet belőlük kicsikarni és egy töltéssel 20-30 kilómétert tudnak menni. Magyarországon nem lehet kapni, áruk 600 és 1000 dollár között mozog. Reméljük hamar elterjed, mert én simán vennék egy ilyet. :)


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr12740753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása