Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Első képek az új H&M Divided-ről

A napokban a Blaha Lujza tér környékén jártam és be tudtam kukkantani a készülő Europeum bevásárló központba. Természetesen engem első sorban az új H&M érdekelt leginkább. A bolt két szintes lesz, hagyományos lépcsőn és lifttel lehet majd felmenni a felső szintre, az üzlet megjelenése hozza a külföldi színvonalat. Érdekesség, hogy nem csak a plázán keresztül, hanem az utcafrontról is nyílik majd egy bejárat. Ide kattintva megtekinthetitek a bolt belsejéről készített exkluzív (haha) képeimet.


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr162784217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása