Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Hivatalos Ray-Ban üzlet nyílt a Westendben

Ismét az olasz szemüveg gyártó cég a téma, de szerencsére ezúttal nem egy szánalmas koppintásról, hanem egy új boltról számolhatok be nektek. Pontosabban az első hivatalos magyar márkakereskedésről, amely ma nyílt este hétkor a Westend földszintjén, a régi Swarovski bolt helyén. 

A berendezés elegáns, bár nincs meg az a bizonyos luxusérzet amit a márkától várnék, inkább csak egy hagyományos optikai üzlet benyomását kelti. A vérvörös falszín remekül passzol a minimalista fekete bútorokhoz és a kakaó barna parkettához, valamint nagyon tetszik a polcok megvilágítása is. Az eladók nagyon segítőkészek, minden kérdésemre tudtak válaszolni és nem bunkó, lenéző stílusban, hanem kedvesen és alázatosan. 

Mindenkinek ajánlom a boltot, annál is inkább, hogy ezen a hétvégén egy különleges nyitási akció keretein belül két szemüveg vásárlása esetén az olcsóbbikat féláron adják. Sajnos én ezt nem tudom most kihasználni, de elkezdtem gyűjtögetni egy wayfarer-re, remélem mire állandósul a napos idő meg tudom venni.

Írta: wobe - 3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr972711094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

justniki 2011.03.04. 21:15:23

yayy!! ez ilyen instant go lesz BPn:)

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2011.03.10. 08:21:00

"bár nincs meg az a bizonyos luxusérzet amit a márkától várnék"

Én nem láttam külföldi boltokat, de valahogy a RayBanről nem a luxus ugrik be. (Az árakkal ellentétben.)

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2013.01.11. 08:37:27

Szia wobe!

Mennyi pénzt sikerült összegyűjtened az áhitott Wayfarerre? Lehet, hogy lenne számodra egy exkluzív ajánlatom! :)

Üdvözlettel: Péter
NapszemuvegCenter.hu
süti beállítások módosítása