Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Új információk a The Ting Tings következő albumáról

A brit The Ting Tings formáció az utóbbi időkben nagyon eltűnt, tavaly augusztusban jelent meg utolsó kislemezük, a 'Hands', valamint nemrég elkészítettek egy dalt egy Tommy Hilfiger kampányhoz, ez volt a 'We're Not The Same'. Lehetett hallani pletykákat, hogy feloszlottak, vagy hogy Amerikában próbálnak szerencsét, de nemrég az Amazonon megjelent egy új lemez 'TBC' címmel, amely elvileg április 4-én jelenik meg az Egyesült Királyságban. Az oldalon már elő lehet rendelni a korongot, de egyelőre még több információ (képek, borító, dallista stb.) nem derült ki. Korábban pletykáltak arról, hogy a lemez címe 'Kunst' lesz, de úgy tűnik azóta ez már változott. Én már nagyon izgatott vagyok, a The Ting Tings az egyik kedvenc bandám.

Két videó a tovább után!


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr982713164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása