Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Egy bőrszíj mind felett

Szeretném bemutatni nektek a kedvenc kiegészítőmet. Egy teljesen egyszerű bőrszíjról van szó, amit még Bécsben vettem a H&M-ben 1 euróért, de itthon is lehet kapni. Mivel egyáltalán nem csicsás könnyen lehet kombinálni gyakorlatilag bármivel, akár egy Too Late órval vagy mondjuk egy szögecses karkötővel. Eleinte csak a csuklómra tekerve hordtam, de aztán rájöttem, hogy még sok más módon is lehet használni, fejpántként péládul remekül fel tud dobni egy hippis outfitet, de a további lehetőségeknek csak a kreativitás szabhat határt. Valódi bőrből készült, többféle színben lehet kapni, 1 centi széles és 65 centi hosszú, itthon 799 forintért láttam.

Írta: wobe - 4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr712697812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2011.02.28. 21:38:50

Hallooooooooooood :-D

Volt egy "eBayről egy dolcsiért karkötőket rendelős" korszakom és ez is közte volt!! Csak nem H&M-es :-)

ohmahgee 2011.03.03. 16:24:42

itthon pontosan melyikben lehet kapni? :D

wobe · http://wobe.blog.hu 2011.03.04. 12:59:49

@ohmahgee: nem tudom pontosan, mindig máshol látom
süti beállítások módosítása