Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Jó hírek az Arctic Monkeys-től

A hír igazán friss és ropogós, egész pontosan mai.

Nem ma tudtuk meg, hogy az Arctic Monkey új, számszerint a 4. studio albumának kiadásán dolgozik, de ma kaptunk egy igazán nagy megerősítést arról, hogy bitang jó lesz. Eddig interwievkból már kaphattunk pár hírmorzsát, és lehetett rebesgetni dolgokat de ma végre lehullt a lepel. 
Én személy szerint már nagyon nemvoltam elégedett az előző albummal. Voltak jó tuneok de nálam egyik se volt az az igazi átütő Arctic Monkeys. Eddíg nagyon vártam az új Kooks albumot de most felcserélődött bennem a sorrend, és a második helyre került csak (mindenki találja ki, hogy mi lehet az első helyen =D). Ez részben betudható annak, hogy már tavaly november óta ígérgetik.

Videó, és a cikk folytatása a tovább után. =)

Ez az album jóval több vintage feelt fog magával hozni amit én nagyon szeretek. Nincs is kedvesebb egy jó 80'-as rock'n'roll-nál. A beharangozó szám amit ma publikáltak első hallásra is a földbe döngölt annyira jó. Kapásból megszerettem, és körülbelül az első 3 taktus után már csak mosolyogni tudtam, hogy ez nem lehet igaz. Ha az ígéreteknek hinni lehet (ugye Kooks, ejnye-bejnye) akkor már Júliusban hallgathatjuk a Monkeys új dalait.
Nem is fecsérlem tovább a szót hallgassátok.


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr292711227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyxon 2011.03.05. 11:33:18

Jó kis post lett floo, csak így tovább. Nem vagyok egy nagy AM fan, de ez a szám elég jópofa. =)
süti beállítások módosítása