A minap lettem figyelmes egy napszemüvegre a New Yorker új kollekciójából. Azt ugye már megszokhattuk, hogy a kisebb-nagyobb ruházati cégek lassan két éve folyamatosan gyártják az ilyen-olyan wayfarer stílusú napszemüvegeket, ami ugye a Ray-Ban védjegye, de a német márka ezúttal túl messzire ment. Nem egyszerűen lekoppintották a fazont, hanem a tavalyi kollekció egyik legnépszerűbb mintáját, a metrótérképet is lenyúlták. A végeredmény szerencsére összetéveszthetetlen lett az eredeti darabbal, mert a New Yorkeres változatról messziről süt, hogy olcsó műanyag bóvli, de ettől függetlenül ez nagyon gáz. Fekete pont a New Yorkernek!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.