Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Amy Winehouse koncert Magyarországon?

Előre szólok: még semmi biztos nem derült ki, csupán az egyik legnagyobb hazai jegyiroda tette ki a honlapjára a következő pár sort:

Ne maradjon le egy esetleges Amy Winehouse koncertről. Iratkozzon fel hírlevelünkre (...)

Való igaz, hogy Amy összekapta magát, újra emberien néz ki és január 8-án fellépett a brazíliai Summer Soul Festival-on, ami akár egy visszatérésnek is betudható. Sőt, a hírek szerint jön az új nagylemez, melynek turnéjával ezek szerint Magyarországot is érinteni fogja. Én nagyon örülnék neki, hiszen a kezdetek óta kedvelem az énekesnő munkásságát, de még soha nem jutottam el egy koncertjéig. Reméljük lesz belőle valami.


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr472662822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása