Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Nemsokára nyílik az új H&M Divided Budapesten

A H&M Divided a svéd cég egyik almárkája, mely a fő kínálatnál sokkal színesebb, fiatalosabb, merészebb szabású és anyaghasználatú ruhákat és feltűnő, színpompás kiegészítőket forgalmaz, ezzel vált fiatalok százezreinek kedvencévé. Általában külön boltja vagy legalábbis elszeparált sarka van, itthon is volt egy két szintes üzlet a Váci utcában, amelyet sajnos tavaly januárban átalakítottak sima, egyszerű női H&M-mé. 

Amikor anno létrehoztam a "Ne szűnjön meg a H&M Divided Magyarországon!" oldalt a Facebook-on nem is hittem volna, hogy valaha ezren fognak csatlakozni a kezdeményezéshez. Pedig megtörtént a csoda, jelenleg 1005 lájkunk van, de a létszám folyamatosan nő. Könnyen lehet, hogy ennek az oldalnak a híre jutott el a H&M központjába, hiszen kicsit több, mint egy évvel a Váci utcai bolt átalakítása után már biztosan tudható, hogy lesz egy új, két szintes Divided üzlet, ezúttal a Blaha Lujza téren, az április 4-én nyíló Europeum bevásárlóközpontban. Sikerült, megcsináltuk, örömhír ez minden divatra fogékony fiatalnak.


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr342645232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása