Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Új gyüjtőblog, föld napja és még sok más...

 Sziasztok! 

Elnézést a nagy kihagyásért, de szerintem mindannyiunk nevében mondhatom, hogy nagyon elfoglaltak vagyunk.
Már szinte szemtelenségnek éreztük, hogy nem írunk ezért ma minden létező érdekes dolgot felkutattunk Nektek banuval, amikről ma kaptok is egy szép hosszú postot. Igen ezt a postot 2-en fogjuk írni, hol interview formában, hol pedig ki-ki a saját véleményét fejti majd ki.
Akkor lássunk is neki. 

Új trendblog. 

Első körben szeretnék egy új blogról hírt adni nektek. Ez az új kezdeményezés összegyűjti az éppen aktuális trenddel kapcsolatos híreket, és napi szinten közli is azokat velünk. Igazán ötletes dolog véleményem szerint. 

Banu te, hogy vagy vele?

A Trend Guide.A Stillblog társblogja. Szerintem nem túl hasznos, mivel csak összegyűjtik a hazai designblogok tartalmait és kirakják.

www.trendguide.hu

Végülis igazad van de annak akinek nincs sok ideje végig nézni az összeset hasznos lehet. 

Lépjünk is tovább. 

A Föld napja.

Április 22.-e a Föld napja. Idén is megemlékezünk a mi kis bolygónkról, tartanak majd kiselőadásokat, hogy hogyan is kéne védeni és hasonlók, amit aztán vagy betartunk vagy nem. 

Szerintem ez az egész védjük a Földet dolog csak divat. Viszont hasznos divat, ha már legalább egy ember odafigyel rá, már jó. Én sokat nem foglalkozom vele. Végül is nem nekünk kell rá odafigyelni, mi csak nagyon kis szelete vagyunk a tortának. Az autógyárakon, bányákon és hasonló üzemeken van a hangsúly.

Igen ez így van! De ha másra nem is jó, arra viszont igen, hogy egy jó kis fotópályázaton méretessük meg magunkat, a Stílblog jóvoltából. A pontos leírást itt találhatjátok meg. 
Én már elküldtem 3 fotómat is amit telefonnal készítettem (mivel ez is megengedett). Küldjétek el ti is sajátjaitokat. Itt az egyik amit küldtem.


 

Helo!-Nem csak köszönés, hanem gördeszka.

Ez az új cég egyenlőre családi vállalkozás, de amekkora erőket fektetnek a reklámokba szerintem hamar kifogja nőni magát. A nagy bemutatkozást és a cuccok árusítását májusban kezdik majd el a hazai underground boltok.

Az egyedi készítésű lapok mellet ruhákat is találhatunk majd, egész jópofa mintákkal. A deszkák technológiájáról és használhatóságáról majd Banu nyilatkozik mivel ő van otthon ebben a témában.

Az összes lap kézzel készül, a mintákat szitálják rá. A mintákat, amik a lapokon és a pólókon is megjelennek, Hámori István és Bajusz Adrián tervezték. Szerintem, mivel magyar cégről van szó olcsóbbak lesznek a nagyobb amerikai és egyéb márkáknál, ami nagyon jó ha mi is lapszéttörő gépek vagyunk és nem milliomosok. Jó pont még, hogy megrendelésre is csinálnak lapokat, igény szerint, akár törhetetlen lapot is. Összeségében Én nagyon nagyon várom.A ruháktól kicsit óckodom, de a lapok és a többi deszkacucc nagyon jó lesz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hivatalos facebook oldal.

És végezetül de nem utolsó sorban egy cipő.

Nemrég dobta piacra az Adidas az Originals kollekció része ként. Szerintem baromi jól néz ki azért is voltam muszáj berakni a végére. Valamelyest a témákhoz is kapcsolódik, mivel deszkázni is lehet benne, de ez inkább már a divat része a postnak. Nem vagyok az ilyen cipők híve de mégis nagyon tetszik. Jó színkombináció, és a formája is olyan oldscool. 

Búcsúzunk ezzel az Adidas Hardlanddel. 

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr422831228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása