Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Submarine

A mai nappal jelent meg a közeljövőben bemutatásra kerülő Submarine című angol komédia-dráma, tracklistje. Ez eddíg nekünk nem is lenne fontos, mert hát kit érdekel egy olyan film zenéje ami még meg sem jelent?

DE! Itt jön az érdekesség számunkra mivel a zenék szerzője nem más mint Alex Turner, azaz az Arctic Monkeys, és a The Last Shadow Puppets frontembere. Mint már említettem az AM-hamarosan új lemezzel rukkol elő, és ezért is lehetnek talán egy kicsit érdekesebbek a soundtrack-ek. 
A számok nyilván nagyrészt a film hangulatát hivatottak erősíteni, de azért van benne egy kis Alex Turneres báj, az a megfoghatatlanul magávalragadó stílus. Egyébként Alex-nek ez az első szóló munkája.
Nekem nagyon tetszenek a számok, minden bizonnyal jól fognak passzolni a filmhez is majd. A film egyébként március 18-án kerül majd a brit mozik műsorára. 

A film alapjául Joe Dunthorne 2008-as novellája szolgált.
A story egész normális, egy 15 éves srácról szól aki közelgő születésnapja előtt el akarja veszteni a szüzességét, és a történet fintora, hogy ezzel egy időben még a szüleit, akik válófélben vannak, is egyűtt akarja tartani. Szerintem megéri majd megnézni már csak a zene miatt is. 


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr472739390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása