Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Bemutatták az új iPad-et

Pár perce lett vége az Apple iPad eseményének, ahol bemutatták a legendás táblagép második generációját. Mindenki kisebb ráncfelvarrásra számított, de az amerikai cég most sem hazudtolta meg önmagát és néhány igen tiszteletre méltó fícsőrrel áldotta meg egyik húzó termékét. 

A bemutató elején - szokás szerint - számokat kaptunk. 100 millió iPhone, 15 millió iPad, 65 ezer alkalmazás és 17 ezer könyv a boltban, előbbiből több, mint 10 milliárd fogyott, utóbbiból 100 millió. Steve Jobs, az Apple vezére, aki az előadást is tartotta szép lassan rátért a lényegre, az iPad 2-re. 33%-kal vékonyabb elődjénél (8,8 mm vastag, ami vékonyabb, mint egy iPhone 4), fehér színben is kapható, itthon március 25-én kerül a boltokba. Kilencszer gyorsabb grafikai megjelenítés, kétszer gyorsabb Dual-core processzor, mindegy, akit érdekelnek a száraz technikai részletek, nézzen utána az Apple honlapján.

Érdekes újdonság továbbá egy új tok, ami mágnessel pattan a készülékre és védi, valamint tisztítja annak kijelzőjét és egy mozdulattal lehet belőle állványt hajtogatni. 10 féle színben, bőr és poliuretán változatban kapható.

A készülék kapott egy előlapi és egy hátsó kamerát is, melyekhez készült külön fényképező és video telefonos alkalmazás, de az új operációs rendszer, az IOS 4.3 nem csak ezt az újdonságot tartalmazza, hanem egyebek mellett két új appot, melyek a Macintosh rendszeren már most nagyon sikeresek, de várhatóan az iPaden élik majd a fénykorukat. Az iMovie egy videó vágó, a GarageBand pedig egy zene szerkesztő, melyekkel profi szinten lehet zenéket és filmeket készíteni. 

Én már korábban is szemeztem a kütyüvel, de nekem felesleges lenne, mert nem tudnám kihasználni. Ezeket az újításokat elnézve viszont elég erősen elgondolkodtam a dolgon. :) Ti hogy vagytok az iPad-del? 


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr742705383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása