Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Uniform Wares karórák

A minap találtam egy igazán érdekes és figyelemre méltó óra kollekciót amit most meg is osztok veletek.

Az Uniform Wares nevet viseli a brit - mennyire nem lep meg - cég, aki a hagyományos ötleteket vegyíti a modernekkel. A karórák igazán szépek, modernek, ennek ellenére mégis valahogy klasszikusak, és stílusosak. Nekem nagyon tetszik az összes darab tökéletesen passzolnak elegáns, és mindennapi outfitekhez egyaránt. Méltó kiegészítői akár egy drága öltöny, nyakkendő összeállításnak is.  

Itt az első darab. Ez a szériában a 100'-as nevet viseli ennél fogva ez a legegyszerűbb darab, ennek ellenére szerintem nagyszerű. Amit kell tudja, szép és dizájnja is tökjó. =)

A többi típus a tovább után!

A második értelem szerűen a 200'-as. Ez már egy nagyobb darab van rajta egy extra funkció is a naptár. Nagyon szép, vintage dizájn nekem ez a kedvencem.

Végül a legnagyobb tesó a 300'-as. Van itt minden, cronograph, stopper, naptár. Ez szerintem már egy jóval elegánsabb darab, inkább alkalmi viselet, de meg kell hagyni nagyon szép. 

Az árak egész tűrhetőek talán a 300'-as ami már annyira nem egy olcsó dolog (természetesen a nagy márkákhoz képest Omega, Breitling, Bentley, Edox, sehol sincs).
100'-175$  kb.:35 ezer ft.
200'-340$  kb.:65 ezer ft.
300'-760$  kb.:150 ezer ft.

Remélem tetszettek az órák, szerintem nem elérhetetlenek az árak. Akár születésnapra, ballagásra kítűnő ajándék lehet.

Forrás: Uniform Wares - Írta: fflloo - 4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr602701966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

justniki 2011.03.02. 15:27:59

nekem azért kicsit overpriced :(

fflloo 2011.03.02. 16:40:52

@justniki: hát nekem úgy tűnik, hogy ár-érték arányban jól megállja a helyét. elég jó anyagokból vannak, a szíj is elég jó minőségű bőr, de nézd meg az oldalon. =)

wobe · http://wobe.blog.hu 2011.03.02. 16:52:11

én amúgy egyetértek nikivel... 5-15 e között instant get lenne, de ennyit nekem sem érne meg..

fflloo 2011.03.02. 19:29:11

@wobe: van benne valami. de elég minőségi a dolog szerintem.
btw nekem sincs 65e.-rem egy órára de nem is nekem kell megvenni. =DDD
süti beállítások módosítása