Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Még húsvét előtt megnyílik Budapest legújabb plázája

Ahogy azt már itt kifejtettem, nem rajongok a plázákért, de a Blaha Lujza téren épülő Europeum-ra már nagyon rég óta várok, hiszen az egyik kedvenc márkám új üzlete is helyet kapott a boltok között. A vásárlótér három szintes lesz, kiemelt helyet kap majd a H&M, a Müller és a Deichmann, de persze számos kisebb üzlet is várja majd a vásárlókat, mint például az Yves Rocher, a Tally Weijl, a Bijou Brigitte, vagy a Magyar Telekom.

Külön érdekesség, hogy a beruházó cég tervei között szerepelne a Blaha Lujza tér teljes felújítása, amennyiben a főváros is rábólint az ötletre, nyáron meg is kezdődhetne az építkezés. Az elképzelés egyébként vitatott, mert egyesek szerint a felújított tér túlságosan az újépületre terelné optikailag az emberek figyelmét.

Írta: wobe - 4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr262800900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fairytale 2011.04.06. 19:38:50

Aki a Blahát rendbeteszi, az megérdemli, hogy ráirányuljon a figyelem! :-) Valamit, valamiért. Én nem bánnám, mert lassan az a tér lesz Budapest egyik legnagyobb szégyene!

lüke 2011.04.06. 20:15:04

pont ez hiányzik
de Blaha rendbetétele nem kérdés,
egyszer már lerobbantották: a szinházat

indust · http://indust.hu 2011.04.07. 09:00:52

végülis... mi nem eladó

fairytale 2011.04.08. 11:16:08

@indust: Szerintem ezt nem így kellene felfogni. Nyilván az államnak, a fővárosnak, a kerületeknek nincs annyi pénze, hogy mindent rendbe tegyen. Mi rossz van abban, ha egy ott épülő pláza tulajdonosa - és ez neki is érdeke persze, de a v árosé is - rendbetesz egy gusztustalan, lerobbant, szégyenletes helyet? Neked nem leszn ott jobb sétálni?
Én tegnap átmentem ott, a Corvinhoz, és olyan ordenáré hugyszeg van mindenütt, hogy majdnem elhánytam magam. Ezt a 7-es busz megállójában nem érezni, pedig minden nap ott állok. De mikor közel mentem a "parkosított" területhez, tényleg rosszul lettem. Itt az ideje, hogy történjen a Blahával végre valami.
süti beállítások módosítása