Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





BRÉKING! Sum 41 a VOLT Fesztiválon!

Az amerikai punk banda Bécsnél közelebb még sose merészkedett hozzánk és bár most is csak kb. 50 kilóméterrel jöttek keletre, de Sopron már határon innen van, úgyhogy idén június 30-án várhatóan egy óriásit fognak zúzni a magyar közönségnek. Én személy szerint nagyon izgatott vagyok, tuti hogy ott leszek.

FRISSÍTVE: A soproni fesztiválon fellép még a My Chemical Romance és a The Ting Tings is! Én konkrétan örömmámorban úszok! :D

Köszi az infót @thisisCheri - Írta: wobe - Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr572729390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása