Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Cheap Monday tavasz/nyár

A Poster Urban Outfit facebook oldalán találtam az alábbi képeket a Cheap Monday 2011-es lookbookjával. A kollekció elsősorban a különleges szűk farmerekre épül,  melykezdetek óta a márka védjegye. Nekem az összes darab nagyon tetszik, terveim szerint nem egyet be is fogok szerezni.

Még több kép és a márka története a tovább után.

Az egész 2004 márciusában kezdődött, mikor az első szűk farmer, a jellegzetes koponyás cimkével ellátva megjelent a piacon.
De hogy az elején kezdjük, 2000 novemberéig kell visszamennünk az idöben, amikor az alapito tagok -Örjan és Adam- két barátjukkal közösen Stockholm külvárosában megnyitották használt ruhákat árusíto üzletüket. Mivel az üzletet csak szombaton és vasárnap tartott nyitva, ezért azt Weekend-nek (Hétvége) nevezték el. Köszönhetően annak, hogy rendkívül jo érzékkel válogatták össze az árukészletet, az üzlet városközponttol távol eső elhelyezkedése ellenére is rendkívül sikeres volt. A haverok el is határozták, hogy egy újabb tagot vesznek be Lasse személyében és az üzletet egy nagyobb helységbe, immáron Stockholm belvárosába költöztetik. Az eddigi koncepcion változtatva azt is elhatározták, hogy az új bolt már a hét minden napján fog nyitvatartani, ezért a nevet is Weekday-re (hétköznap) változtatták.
Az üzlet hasznátruha-kínálatát már a kezdetektől fogva exluzív, magasabb árkategoriát képviselő divat és farmer márkákkal egészítették ki- ez a rendhagyo társítás nagy sikernek örvendett Stockholm trendeket követő fiataljai körében. A kínálatban szerepeltek bizonyos drágább farmer márkák is. Örjan úgy érezte, hogy ezeket mintegy ellensúlyozva, szükség lenne egy olcsobb árfekvésü, de hasonloan divatos farmerruházati márkára..
A 'Tight' fazon első változata ekkor született meg és kizárolag a Weekday-ben, az üzlet saját márkájaként volt kaphato. Egy mosatlan, nyers farmeranyagbol készült, rendkívül szük fazonú nadrág, sokkoloan jo áron !! Azonnali siker volt, az első 800 pár két héten belül el is kelt. A nadrágokon találhato jellegzetes koponyás logo két további barát, Björn és Karl munkája volt, akik az üzlet belsö terének megtervezésében is kivették részüket.
2005 januárjára a Cheap Monday már teljes kollekciokat tervezö, kiterjedt hazai és külföldi terjesztöhálozattal rendelkezö márkáva nötte ki magát. Az alapíto tagok - Örjan Andersson (design), Adam Friberg (gyártás és code of conduct) valamint Lasse Karlsson (üzleti stratégia) -Sanna Atldax (tervezés), Karl Grandin és Björn Atldax (grafikai tervezés és marketing) bevonásával ekkor már Weekday Brands néven tevékenykedtek. 2005 áprilisában az első külföldi megrendelésüket is leszállították.
Mindezek ellenére a Cheap Monday mögötti ötlet ugyanaz maradt, ami a kezdetekben is volt: divatos és a legutobbi trendeknek megfelelően tervezett ruházat, elképesztöen jo áron. Célunk mindig is az volt, hogy a Cheap Monday magasabb árkategoriáju, exkluzívabb márkák mellet legyen jelen és álljon helyt mind divatban, mind minőségben, olyan válogatott üzletekben, amelyekben mi magunk is szivesen vásárolnánk.
Mindennemű hagyományos marketing eszköz és stratégia nélkül, kizárolag a márka reprezentálásárol alkotott erős elképzeléssel sikerült elérnünk, hogy ma a Cheap Monday a világ 30 országában, mintegy 1500 üzletben találhato meg. Ügynökeinkkel és terjesztőhálozatainkkal Europában, az Egyesült Államokban, Japánban, Ausztráliában,
Kanadában és a Közel-Keleten, készen állunk arra, hogy a Cheap Moday márkát nemzetközi brand-ként pozicionáljuk és ezzel következö szintre emeljük azt.

Forrás: Facebook - Írta: wobe - Szólj hozzá!
· 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr82660660

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lackfi János - LILA 2011.02.21. 09:37:29

SZÍNEKBizonyos arctípusokra gyanakodni kellene. Turcsi orrúaktól eleve ne várjon jót az ember. Az valahogy nem tisztességes, ha látni lehet valakinek az orrlikát. Rókaképű volt a srác. Ha akkor tudom, amit most, szóba sem állok vele, nem fogadom a kösz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása