Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

Az ITKID egy divat és életmód (?) blog, mely elsősorban férfiaknak szól, azon belül is a fiatalabb korosztálynak. Jómagam is olvasok néhány hasonló magyar és külföldi blogot, de még nem találkoztam olyannal, ami nem az idősebb generációnak készült volna, ezért gondoltam, majd megcsinálom én. :) Jó nézelődést!






Rovatok


divat zenekonzum
shopmylooktech
vettem



Song of the week





Fehér zöld cipők

Az  Amsterdam International Fashion Week-en 2. helyezést ért el ez a cipő kollekció, amely teljes egészében biológiailag lebomló anyagokból készült, ennek köszönhetően sokkal kevésbé szennyezőek, mint a különböző gumikból készült társaik. 

Ami az egészben a legjobb, hogy nem kell lemondani a szépségről az öko cipő miatt, ugyanis dizájnban simán hozzák a legtöbb nagy márka színvonalát. Nagyon tetszik a fa minta a cipő alján és ügyesen keverik a fehér különböző árnyalatait. Nekem az alsó magasszárú a kedvencem. Nektek?

Forrás: lisztesláda - Írta: wobe - 2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://itkid.blog.hu/api/trackback/id/tr552643775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

justniki 2011.02.07. 21:47:01

uhuu mindegyik jöhet:)

justniki 2011.02.07. 21:48:38

uhaa mindegyik jöhet:)
süti beállítások módosítása